Szorty z MONKI

Dziś przyszły mi szorty zamówione z allegro :D
Odkąd w Szwecji trafiłm na sklep MONKI to zawsze chciałam miec jakiś ciuszek z niego. Czasem na allegro rpzeglądam ubrania pod hasłem 'monki' i tak też trafiłam na szorty troszkę takie obszerne i raczej na bardzo smukłe osoby. A ja taka smukła znowu nie jestem.

Efekt..wyglądają na mnie jakby były przyduże, a niby to S, chociaz...mozliwe, ze tot ak ma wyglądać. nie jestem przyzywczajona do takich szortów. Nie mniej jednak...jestem meeega zadowolona <3
Najpiękniejsza jest cena..razem z przesyłką dałam 16zł za nie xD






Co o nich sądzicie? :D


Koszula allegro
Szorty allegro/Monki
Buty DeeZee
Okulary randomowy sklep zagranicą xD

9 komentarze:

  1. okropna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  2. Pytałaś o opinię. Uważam, że te spodnie pogrubiają bardzo dupsko, całość wygląda kiczowato o tle nie wspominając.. Blogowanie to może być Twoja pasja, jednak ja na Twoim miejscu zostawiłabym to tym, którzy mają wyczucie stylu. Przykro mi ale tutaj tego nie widzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. a mnie tam sie podoba c:

    OdpowiedzUsuń
  4. No kuźwa, znaleźli sie wielcy znawcy, szczególnie piszący z anonima.

    Skory wy macie takie wielkie blogerskie doświadczenie to czemu się nim nie pochwalicie? Nie udało wam sie to ;'c
    Chcesz Ayame dobić? Po jej komentarzu widać, że twoje zdanie ją jakos mało przejmuje, ale ty dążysz do tego by ją sprowokować?
    Stylizacja jest urocza, a te spodenki wyglądają tak luźnie(fajnie), tak przypominają lato~

    OdpowiedzUsuń
  5. Po co gorączkować się tym, że osoba wyżej wyraziła swoje zdanie? Ayame prosiła o opinię i ją dostała. Każdy, kto ma chociaż minimalne "blogerskie doświadczenie" powinien doskonale zdawać sobie sprawę z tego, że takie uwagi są na porządku dziennym. Jeśli prowadzenie bloga ma się opierać na słodzeniu i głaskaniu, to taka działalność chyba mija się z celem. Szczególnie, jeśli chodzi o blog modowy. Super, że Oli się podoba i ma ona swoje zdanie, ale co wnosi krytykując opinie kogoś wyżej? Ja też piszę z anonima, bo nie będę zakładać konta na potrzeby jednego komentarza. Jakby rozmowa była na fejsie nie miałabym zamiaru ukrywać swojej tożsamości.

    OdpowiedzUsuń
  6. Monki to super firma! mają dużo oryginalnych rzeczy. Szkoda, że nie ma sklepu w Polsce :( Spróbuj może je podwinąć( dziwną długość mają) i dodać jakieś rajstopy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tych spodnie fajnie wygląda coś do jest luźne na górze i opada na spodnie :D przynajmniej ja tka uważam, a rajstopy (np. z tatuażem) tez już o tym myślałam, fajnie wygląda rajstopowatego czarnego (i ten mocno kryjący rajstop i lekko), ale również myslałam o pończochach, bo w rajstopach w lato : O
      A co do podwijania to niestety, ale to zbyt cienki materiał aby został podwinięty, a takie krótsze też dziwnie wyglądają xD

      Z początku też załowałam, że Monki w Pl nie ma, ale tak z drugiejs trony jakby ludzie się rzucili na ciuszki to by ta firma już nie była taka fajna jak w tym momencie, tylko ja mam dostep do Monki, bo czasem bywam w Szwecji, gdzie owy sklep mają + allegro

      Usuń
  7. Pisze osobny komentarz, bo ciężko odpisać jednej osobie xD"
    Chociaż jak już pisze tego komenta to brzmi on głupio. Ale ludzie, ochłońcie.
    Anonim2 trafnie napisał/a. Zresztą jakbym nie chciała anonimowych komentarzy to wyłączyłabym tę opcję.
    Olu, kto chce to czyta. Co do krytyki, nie ma co się gorączkować, bo to nie pierwsza i nie ostatnia.

    Anonim1, troszkę też może wyluzuj, bo nie naskoczyłam na Ciebie tym, że odpisałam "Kto co lubi", nie chce dyskutować o gustach, komuś coś wciskać. Z prowadzeniem bloga modowego, to raczej nie odpuszczę sobie pisania go, ponieważ jakiś czytelników mam i nie narzekają na to co im tu wrzucam xP a nawet im się podoba.
    Po co od razu pisać z wydźwiękiem jakbym komuś krzywdę zrobiła?
    Do tego uważam, że wcale dupska nie mam xP a szorty aby nie powiększały pupy to bym musiała mieć same kości.

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.