Zombie Unicorn Jewelry ☆ review



Dzisiaj przyszło moje małe zamówienie od Zombie Unicorn. Pierwsze co to zauroczyła mnie wyżej widziana wizytówka! Ale nie o niej post xD''

Wszystko zapakowane tak aby podróż ich nie zniszczyła!
Zamówiłam następująco: nausznicę z gwiazdką (3zł), pierścionek z różą x2 - jeden czarny dla mnie, drugi fuksjowy dla mamy (7zł/sztuka) oraz naszyjnik ze znakiem Wenus (17zł). 
W ramach sponsoringu (!) dostałam dwa gratisy: uroczy pierścionek serduszko z napisem 'fashion monster' oraz czarne różki. 
Przedmioty są wykonane z FIMO. Napis na pierścionku mogłam sama sobie wybrać, wybrałam więc tytuł piosenki Kyary.




Zbliżenia na akcesoria:

nie mogłam zrobić ładnego zdjęcia z gwiazdką swoim aparatem ;_; uratowała mnie kamerka



Bardzo polecam ogółem. Ceny nie są zawyżone, prowadząca jest miła i odpisuje szybko na pytania dodatkowo przesyłka bardzo szybka. Nie wspominając o tych cudeńkach jakie dostajemy! Może kolejne moje zakupy będą na konwencie? Zamawialiście kiedyś coś od Zombie Unicorn? :D


Miłego zbliżającego się weekendu wszystkim. Ja wybieram się na Kortowiadę, olsztyńskie juwenalia. Bai bai~

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.