Re: BIRHT and DARK&WILD

Witajcie po dość dużej nieobecności, ale dzisiaj post będzie nieco większy i zdjęciowy. 

Wczoraj przyszły do mnie dwie koreańskie płyty. W tym momencie to moja trzecia płyta z Korei. Potem wrzucę tą, którą zamówiłam pierwszą. Ale zajmijmy się jednym zamówieniem.



Re: Birth od NU'EST oraz DARK&WILD od Bangtan Boys. W sumie na gwałt szukałam głównie Nu'Est'ów, ponieważ za kilka dni koncert, a chciałabym mieć podpisy właśnie na płycie. BTS to dosłownie dodatek przez moje wielkie fazowanie.

Płyty kupiłam na dość popularnej strony Soompi, która również posiada swój sklep: SHOP
Przesyłkę miałam darmową (zaczyna się ona powyżej 38$), która idzie poleconym. Przesyłka doszła mi dosłownie w 6 dni (również w sobotę i niedzielę była transportowana, i to w Polsce!). Jedynym minusem było to, że od momentu złożenia zamówienia oraz wpłaty od ręki, to dopiero po jakimś tygodniu mi ją wysłali. Chociaż, co dziwne, w dniu wysłania mojego zamówienia Soompi wpuściło na swoją stronę nowy artykuł. Może po prostu mieli tygodniowy zastój?

Przesyłka była w kopercie plastikowej, a płyty były owinięte z 4-5 razy folią bąbelkową. Przynajmniej to nie była przy duża paczka jak w GazettE xD
A teraz przejdźmy do płyt~

Re: Birth

Zdziwiło mnie to, że photobook, ma dodatkową okładkę. A pod okładką plakat <3 : 

Kolejny duży szok: Pocztówka z Baekho <3
Wielki minus: Nie będzie Baekho na koncercie............................................. PŁACZĘ
Prawie myślałam, że zamówiłam jakiegoś samego photobooka, bo z początku nie znalazłam płyty, a ona grzecznie sobie leżała w kopercie na samym końcu 'książki'. Ten stres przy tym, że tyle wydałam na same ich zdjątka ;__; ale wszystko jest okej xD'''
Swoja drogą maja naprawdę kochane ujęcia <3 rozczulam się nad nimi już od wczoraj. Wszyscy tak ślicznie wyglądają. nawet Minhyun, za którym nie przepadam!

Odnośnie muzyki chyba dwie piosenki nie przypadły mi do guty, ale rekompensata jest tymi fajniejszymi z poprzednich <3 huehuehue



Cena: $15.99 (około 50-55zł)
Jak na cenę oraz oprawę wszystkiego naprawdę nie jest to droga płyta, a największą dla mnie jej zaletą są utwory z ich poprzednich albumów/singli! <3

DARK & WILD


Specjalnie nie oglądałam recenzji Sugi tego albumu, aby sobie nie zniszczyć niespodzianki! <3
Podobają mi się pocztówki z ich komiksów, naprawdę mają świetne zdjęcie grupowe, ale ponarzekam na Kookiego ;_;' biasuję TaeTae, więc oczywiście wolałabym jego xD" (może ktoś chce się wymienić? :< )

Zastanawiam się nad powiedzeniem gdzieś pocztówki z ich potworkami~

Pierwsze co się rzuciło to napisy obok płyty, bardzo fajny pomysł. Zresztą nie pierwszy raz to wykorzystali.


Za każdym razem kiedy widzę V z tego albumu to przypomina mi się ich "Making of" przy MV do "Danger'. Sierota ściął swoją grzywkę xD KILK


Urzekły mnie te nakreślenia na liście piosenek, a najbardziej przy 6 pozycji <3
W ogóle polecam Rain, Let me Know oraz War of Hormone. Cała płyta jest naprawdę ładnie wykonana pod względem muzycznym, nie mam piosenki, którą przełączam, bo mi nie wpada w ucho. Tutaj wszystko tak ze sobą współgra. 

No i łapajcie fociałki. Jeju, jarają mnie te zaznaczenia, czerwone i w ogóle xD.




Cena: $25.99 (85-90zł)

A tu 'główne' piosenki z tych płyt, miłego słuchania :3




Baibai~

Ps. Jedzie ktoś na koncert Nu'Est?
Ps2. Na moim instagramie są dwa filmiki pokazujące w skrócie albumy: D&W i R:B

1 komentarze:

  1. Nie znam i nie słucham tego zespołu.

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.