14. Zakupy przez internet

W końcu zrobiłam zdjęcia do tej notki.
Cały tydzień niby leżę w domu, leżę i nic nie robię. No, ale zebrałam się troszkę i porobiłam fotki, więc zapraszam~

Zakupy przez internet.
Bardzo wygodne i szybkie. Wystarczy znać wymiary swojego ciała, mieć konto bankowe (coraz mniej jest opcji 'płatnośc przy odbiorze') oraz internet w komputerze, laptopie, tablecie (ect). Prócz tych dwóch plusów dochodzi jeszcze swego rodzaju oryginalność. Jesli zamawiamy z ebay'a czy allegro ubrania te nie są dostepne w sieciówkach pomimo metki H&M czy C&A. Przynajmniej ja tak uważam i chętniej kupuję to czego raczej ludzie nie znajdą łatwo. Na allegro kupuje ubrania, które sa pod znakiem 'używane', a przychodzą w idealnym stanie, moze prawie w ogóle nie zakładane, a zakupione za gorsze. Ubrania można zamawiać tez na stronach różnych znanych marek typu MONKI, River Island czy Zara. Ale ja wolę kupic kilka ciuszków za cenę jendego z metką ze sklepu sieciówki.
W sumie każdy w internecie znajdzie sklep z czym sobie zażyczy.
U mnie wybór kupowania przez internet idzie głownie z przyczyn ciekawych ubrań. Kiedy wchodze do jakiegokolwiek sklepu w centrum handlowym dostaję szału, że nic nie ma dla mnie, a jak juz znajdę to cena zwala mnie z nóg i wychodzę z rezygnacją. Oczywiście udają mi się czasem takie zakupy, ale raczej rzadko i  na wyprzedażach (co pokazałam niedawno KLIK).
Co do allegro to niekiedy trzeba mieć trochę szczęscia. Często ubrania (mówiąc o teoretycznie 'używanych') są wystawione na licytację i nasza upatrzona rzecz z ceny 10zł podskakuje na 40 czy 50 + koszt wysyłki. W takim wypadku za tę samą cenę można pójść do sieciówki i coś kupić czy zamówić ze sklepu internetowego danej marki. Chyba, że w grę wchodzi już ubranie od jakiegoś znanego projektanta. To już ta cena wcale nie wydaje się taka duża patrząc na te w sklepach.
No, ale ja tu nie ocenach tylko miałam w sumie pokazać co ostatnio pozamawiałam z internetu.

torebka na ramię, Coco Fashion



spodnie z eko-skóry, Coco Fashion


Z obu rzeczy jestem zadowolona. Spodnie są wygodne, mają fajne zipy z tyłu i o dziwo - jeszcze nigdzie się nie ponaciagały i nie popruły pomimo swojego materiału. Szkoda tylko, że aż tak bardzo opinają sie na moich udach D:
Torebka mimo, że jest mała to pojemna i wygodna.

plecack, ebay (keyzone, ale akurat takie plecaki jak mój mozna kupić też od innych sprzedawców oraz można znaleźć wiele innych ciekawych i fajnych modeli)







akurat macie tez mój kochany płaszczyk :D

•naszyjnik, ebay (keyzone, na allegro również można go dostać, lecz ja swój kupiłam za jakieś 5zł, z tego co widziałam to taniej niż za 20zł w Pl się nie dostanie)





Od tego sprzedawcy zamówiłam też słuchawki, tak na próbę (cena zniewalajaca, aż 1$). Przyszły mi niedziałające. Napisałam do sprzedawcy o tym, zaproponował mi od razu zwrot pieniędzy. Oczywiście to nie jest jakas kolosalna suma. Ale sprzedawca zachował się okej i oddał mi tego dolara bez problemu. lepiej stracić dolara niż dostać negatywną ocenę (:  tak więc z resztek pieniedzy na paypalu + ten dolar zamówiłam sobie rajstopy z tatuażem

•marynarka, Denim&Co (z allegro)
to trochę starszy zakup i to przez moją mamę, ale sie wymieniłam z Nią, więc tutaj wrzucam bo uwielbiam tę marynarkę xD




• manekin (allegro)
Nieubraniowy zakup, w bardzo przystępnej cenie jak na manekina, bo zapłaciłam jakieś 50/60zł


•czerwona bluza (DIY), podobno to Ralph Lauren xD, mam ją z allegro od dziewczyny, która przerabia ubrania KLIK
tak, wiem, dałam tutaj bardzo duże nasycenie





•creepersy, allegro (jest ich pełno na allegro, inne modele też dostępne)
Oczywiście to nie są oryginalne, prawdziwe creepersy. Ale w przyszłości zamierzam kupić już takie prawdziwe xP





•sweterek, zakupiony od GlitterVomit/Kustry - rownież zaliczam do fromy przez internet, bo przecież nie poszłam do Niej i nie było z rączek do rączek xP


•koszula moro w róże (allegro)



•spodnie, MONKI, allegro
Nic nadzwyczajnego, czarne rurki z normalnym stanem. Co prawda wolę biodrówki, ale stwierdziłam, że jedne spodnie mogę mieć trochę innego kroju niż wszystkie pozostałe xP



•bejsbolówka, new look (allegro)



 Bejsbolówkę zaczynam przerabiać, robię nadruk na tyle pleców i może zmienię naszywki z przodu~

•opaska z ćwiekami, allegro





No i na dziś to wszystko. 
mam nadzieję, że miło się wam ogląda moje fotki xD'

Bai bai~ (≧◡≦)

2 komentarze:

  1. Chce zobaczyć jak przerabiasz baseballówkę ;w; Ogólnie, chce nowy wpis <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałamz robić na święta wpis, ale zapomniałam internetu z sobą do dziadka i o..Ale nadrobię to~!

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.