review ☆ Ellen Panda Aqua

Witajcie!
Niebieski to kolor, który uważam, że pasuje mi średnio. W końcu moim naturalnym jest zielono-szary w zielonych soczewkach czuję się najlepiej.
Miałam w życiu dwie pary soczewek o barwie niebieskiej, które przypadły mi do gustu i (przede wszystkim) były widoczne swoim kolorem. Te również są niczego sobie, a na oczach szarych lub błękitnych wpadają w neonowy piękny kolor.

Ellen Panda Aqua (EX12)


☆ Specyfikacje ☆
wielkość/wielkość grafiki: 14.5mm/14mm
 ☆ krzywizna: 8.6mm
☆ żywotność: 6 miesięcy
☆ nawodnienie: 38%
☆ moc: 0.0

Komfort ☆3.5/5
Tutaj niestety nie ma rewelacji. Są to soczewki, które mogę nosić jakieś 5 godzin maksymalnie. Potem już zaczynają mi się męczyć oczy.

Wygląd ☆ 5/5
Jest to jeden z bardziej neutralnych printów, które najłagodniej się wtapiają. Dużym plusem jest bardzo wyrazisty kolor i w miarę naturalny efekt. A na błękitnych czy szarych oczyskach wyglądają obłędnie, bardzo jasno, żywo, wręcz neonowo. Jak tylko będę mieć okazję to wrzucę zdjęcie na takich oczach te soczewki!

Cena ☆ $18 / ok 72PLN 
(obecnie jest przecena na 7$)

Ocena ☆☆☆.5





Nie zapomnijcie, że zawsze możecie wykorzystać przy zakupach kupon rabatowy:


Miłego wieczoru życzę, baibai~


2 komentarze:

  1. ojej chyba się skuszę skoro są na promocji ^^ XDD

    moonskillx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ladnie wygladaja te soczewki. powiekszaja oko, a i kolor zblizony bardzo do mojego naturalnego koloru. dobra alernatywa na to, ze moja druga połówka nie lubi kiedy nosze takie soczewki nienaturalne.

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.