12. Wyprzedaże [ferie 2013]

Podczas ferii udało mi się trafić do Wiednia. Tam pozwoliłam sobie pochodzić po wyprzedażach, co nie jest w moim zwyczaju. Preferuję kupowanie przez internet (allegro, ebay) i o tym troszkę napiszę w kolejnej notce.
Co prawda minęło już trochę od zakończenia ferii, ale pochwalić sie zawsze można~

A o to moje zdobycze



• Mgiełka, C&A



• Pasek, C&A


• Sweterek, H&M

• gumki do wlosów, H&M
• Portmonetka, Claire's

• Wisiorek, Claire's



• Pierścionek, SIX


Wielkim minusem bizuterii z takich sklepów jak SIX, Claire's jest to, że to 'srebro' się ściera, nie dosc, że na palcu gdzie był pierścionek jest osad to jeszcze pierścionek zaczyna tracic swoją piekność D: 

• kolczyki, SIX 

• Naszyjnik, SIX


• sweter, ONLY
Co prawda to zakup z wakacji, ale idealny na zimę xD' dlatego też dodaję go tutaj :3

A to już po za wyprzedażą, ale również sie pochwalę. 

• bluzka w groszki, FOREVER21



 • skórzana spódniczka, FOREVER21





I na koniec jedna z moich stylizacji :3



mam założonego instagrama, tam dośc często dodaję różne fotki, jak chcecie obserwujcie mnie również tam~ KLIK

Do napisania~


0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.