28. outfity

Baardzo dawno nic nie napisałam. Ogólnie zbieram się do napisania posta o rzeczach jakie ostatnio kupiłam oraz recenzję błyszczyków. Ale szkoła była ważniejsza ;P no ale zdaję wiec teraz luzik.



Macie moje outfity. Staram się iść w swój własny styl. Potrafię założyć jednego dnia stroje bardziej eleganckie, a na następny bardziej 'rockowo' (?) nie wiem jak to określić xD"
Jest taki styl..Aomoji opisze go w innej notce. Ten styl jest dla osób bez stylu, miesza się ciuchy, jak coś się nudzi to idzie się w innym kierunku. Duża plastyczność, zmienność.
Chciałabym być aomoji i dalej szukam 'tego czegoś' co by pozwoliło na luzie nazwać mnie tym określeniem. Dalej szukam tego jednego makijażu dla siebie, w którym mogłabym dowolnie zmieniać kolorystykę, ale kształt zachować. Przeglądam masę tutoriali z japońskich gazet no i..ma nadzieję, że w końcu znajdę ;P wybredna jestem xD (moze raz dodam post z moimi ulubionymi tutorialami?)

Dobra łapcie outfity:


koszulka - albo allegro albo sh
spodnie - allegro
buty - jakiś randomowy sklepik
okulary - ebay



okulary - z Hiszpanii
koszulka - New Yorker
spódniczka - odkupiona od kogoś
buty - allegro


koszulka - znaleziona w domu : o
szorty - H&M
buty - allegro
naszyjnik - ebay
okulary - ebay



koszulka - Forever21
szorty - H&M
rajstopy - ebay
buty - random sklep
okulary - ebay
zegarek - swatch
opaska - allegro



koszulka - H&M
spodnie - MONKI
buty - ebay
okulary - ebay
opaska - H&M


W dwóch ostatnich postach dałam sporo zdjęć moich (outfity i makijaże) więc sa widoczne przeskoki w makijażach i ubiorach D:

To na tyle. Baai~

1 komentarze:

Obsługiwane przez usługę Blogger.