Liebster Blog

O jak miło. Tego się akurat nie spodziewałam. Za dużo czasu teraz nie będę miała, wiec pominę już kogo wytypuję - ten post tak na szybko. Wyróżniła mnie Mayuuria, a razemz e mną została wyróżniona Mikan

Raczej wiadomo na czym to polega nie? (ktoś mnie wytypuje i zadaje pytania, ja na nie odpowiadam, wymyślam własne i typuję innych ludzi)
Bardzo przepraszam, że przerwę łańcuszek. Przejdźmy do pytań.


Pytania dla mnie:
1. Ulubiony dzień tygodnia?  -> piątek :D
2. Filmy czy książki?  -> książki
3. Ulubiony kolor oczu?   -> ciemny brąz lub zieleń
4. Jedzenie w domu czy na mieście?  -> W domu~
5. Noc czy dzień?   -> trudny wybór bo i to i to fajne, ale wybieram noc :3
6.Ulubiona piosenka?   -> nie mam ulubionej, ale na tą chwilę Coma - Deszczowa piosenka
7. Peruka czy swoje, naturalne włosy?  -> wolę swoje, ale perukami nie gardzę ;P
8. Wakacje w Polsce czy za granicą?   -> za granicą ^^
9. Wymarzona praca    -> projektant mody
10. Strój ejdno czy dwuczęściowy?   -> kąpielowy to chyba jednoczęściowy wolę :3
11. Ulubiony aktor/aktorka   -> Leonardo DiCaprio
Blogi jakie ja mogę polecić to: Mikan, Ignis-Ai, Glitter Vomit i Namida ^o^


łapajcie kilka moich foftek:

jako doll (makijaż taki zrobiłam pod doll, ale lekki)

moje nowe lennonkowe glaxy <3




Zdjecie na lookbooka :D

Zapraszam do przejrzenia i zlajkowania strony Polish Asian Style!


Słodkich snów~


0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.