Filmowo

Jest coraz zimniej D:
Co prawda i mam buty taki jesienne, mam ciuchy jesienne, ale kurcze....co one takie ciemne xD"

06092013

koszulka: Bershka
Kardigan: z Tomexu 

spódnica: SH

buty: jakiś sklep w Szczecinku

skarpetki: Stradivarius

kapelusz: H&M

bransoletka i wisiorek: SinSay


Inspirowałam się pastel gothem, baaardzo podoba mi się ten styl, ale na co dzień chyba nie potrafiłabym chodzić w takim pełnym stroju pg jakie noszą Yuria, Pastelbat czy Irodohieru.
11092013

bluzka: Bershka 
spódnica: Tomex (Kraków)
buty: Allegro 
naszyjnik-'obroża': Claire's
bransoletka: SinSay
pierścionek: Diva
okulary: ebay


Obejrzałam wczoraj trzy filmy, czwarty zaczęłam. Bardziej wolę filmy awangardowe/studyjne od tych co lecą w 'zwykłych' kinach. Czasem w gimnazjum i w tamtym roku szkolnym chodziłam z klasą na "Edukacje filmowa'. Wybraliśmy trudne tematy. Dam Wam listę filmów, które polecam, które zobaczyłam nie tylko w kinie studyjnym, ale sama wyszukałam (tak, tak, są tu też tkaie, które leciały w kinach, wiem).
Tylko podkreślam, że niektóre filmy mają smutny wydźwięk, chociaż mogą być przedstawione 'na wesoło'

- Nietykalni
- Amelie
- C.R.A.Z.Y
- Wymyk
- Berling Calling
- Ja, też!
- XXY
- Zakazane owoce
- Zły dotyk/Mysterious Skin
- Mechaniczna pomarańcza
- Wszystkie odloty Cheyenne'a
- Wyprawa po życie- Dom chłopców
- Frida
- Apollonide. Zza okien domu publicznego
- Requiem dla snu- Forrest Gump
- Chłopiec w pasiastej piżamie
- Czarny łabędź


Mój filmweb: MeAyame


Miłego dnia~

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.