02. Trochę mojej twórczości!

Otóż pomyślałam aby pokazać kilka strojów jakie zrobiłam. Nie będę wstawiać porgressowych fotek, ale takie gdzie już całkowicie mam wykończony strój :3
No i nadal przypominam, że sukienka i buty wciąż do kupienia!  http://ayamemonster.blogspot.com/2012/02/01-wstep-i-sprzedaz.html



C.C z anime Code Geass R2

Luka Megurine -Just Be Friends ver. (VOCALOID)



Alois Trancy (kimono ver) z anime Kuroshitsuji






Luka Megurine - Matryoshka ver. (VOCALOID)





Alto Saotome z anime Macross Frontier


Osobą, która jest ze mną na ostatnim zdjęciu to Sakuranna (http://sakuranna.deviantart.com/). Robi świetne stroje! Zapraszam na jej stronkę, którą podałam wyżej <3

CIAO~!

5 komentarze:

  1. Ładnie Ci w tym krótkim blondzie, powinnaś się przefarbować i ściąć, pedalee ;3333333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moich kłaczkach inaczej taki blond będzie wyglądać xP i ścinać się tak krótko już nie chcę :D

      Usuń
  2. Chlip, chlip ;c

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.