21. Ayame Monster


Dawno nic nie pisałam.
A powody są bardzo błahe.
- chciałabym dokończyć bluzę i dopiero wtedy pokazać kilka ubrań jakie przerobiłam
- zdjęcia jakie zrobiłam kiedyś z Lambdą jeszcze nie obrobiłam, a to już z lenistwa
- fotki z sesji w Stocking jeszcze nie są do końca poobrabiane i czekam na wszyyystkie~
- LENIIIIISTWO

No i tak to się ma moje prowadzenie bloga na tę chwilę. na pewno szybko powrócę do częstszych postów, tylko troszkę poczekajcie :3


A jak już pisze posta o byle czym i o wszystkim to parę informacji:
1. Zmieniłam znowu adres bloga, teraz jestem ayamemonster :D
2. Założyłam lookboook'a i w miarę możliwości będę starać sie aby zdjęcia były na świeżym powietrzu lub z lepszym tłem. problem jest taki, że moja mama nie zawsze może ze mną wyjść i zrobić zdjęcia czy nawet w domu na 'czystej' ścianie. Dlatego zdjęcia dodaję zrobione przez samowyzwalacz.
3. Biorę udział w CosplayIdol, gdzie wystawia się jakieś zdjecie w cosplayu no i ludzie głosują~ KLIK
4. Tak zastanawiam się nad ogłoszeniem informacji, że mogłabym komuś uszyć na zamówienie spódnicę. na przykład taką jaką ja mam:

materiał to szyfon, spódnica ma dwie warstwy (jedną krótką, gdzieś przed kolana, jak nie nieco krótsza, a druga do kostek), jest na szerokiej gumce. co prawda nieco prześwituje i widać zarysy moich nóg na całej sylwetce, ale mi tam nie przeszkadza aż tak (żeby nie było, że cała dupa jest widoczna, bo nie jest : O )

'Model' spódnicy będzie do ustalenia. Mogę zrobić taką, że zamiast dwóch warstw będzie mieć trzy, zamiast pod spodem materiału takiego jaki ma cała spódnica będzie coś jako podszewka (np jakaś fajna bawełenka), moze być krótsza, może, może, może (...). Dowolności jest wiele.
Cena: DO UZGODNIENIA (zależy jaki materiał, ile tego materiału oraz jaka jest jego cena i ile roboty mi zajmie przy tym)
Jeśli ktoś jest zainteresowany i/lub ma pytania to zapraszam do napisania do mnie maila: aayagata@gmail.com


Spam linkowy:
tumblr
fanpage


z piątku



○sukienka Ne Yorker
○'sweterek' unknown
○zegarek z gazety
○naszyjnik ebay
○rajstopy by me/DIY
○buty allegro

Mój telefon również się przebrał, z czerwonego etui zmienił na fioletowe a do tego ma  'kawaii' naklejki z Biedry xD


Miłego tygodnia, bai bai~

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.