Różne różniaste

Pierwsze co to chcę wam powiedzieć, że założyłam aska. Tak ja ta co nie rozumie po co to i na co i komu xD" ale niech będzie --->  【・ヘ・?】


Druga sprawa jest taka, że dostałam nominację do LBA, ale nie będe już podawać formułki i kogo nominuję, bo to już zrobiłam we wcześniejszych nominacjach.
Dostałam ja od Golden Pierrot, a to pytania:


1. Gdzie się urodziłaś? - W Bygdoszczy.
2. Które z Twoich dziecinnych marzeń przetrwało do dziś? - Może to nie marzenie, ale dalej mam pociąg do mody.
3. Co sądzisz o polskiej muzyce? - Potrafią byc naprawdę dobre zespoły. Lubię posłuchać Comy, happysadu czy Grubsona.
4. Dania którego kraju należą do Twoich ulubionych? - z Włoch.
5. Kto z branży muzycznej/rozrywkowej mógłby być Twoim bratem/siostrą? - Ojeju, Baekho z NU'EST xD.
6. Czego najbardziej nie lubisz, jeśli chodzi o przemieszczanie się komunikacją miejską? - ścisku jak w puszcze z sardynkami (dlatego nie jeżdżę komunikacją miejską w moim mieście xD).
7. Wolałabyś trząść się z zimna czy rozpływać z gorąca? - chyba rozpływać z gorąca.
8. Które polskie miasto jest Twoim ulubionym? - Kraków <3.
9. Co sądzisz o operze? - nie mam zdania.
10. W jakiej branży za nic nie chciałabyś pracować? - nigdy się nie zastanawiałam.
11. Wolałabyś umrzeć gwałtownie czy spokojnie? - jeśli miałabym umrzeć na starość to spokojnie, jak za tych jeszcze młodych lat to gwałtownie.


Na koniec jakże krótkiej notki ałtfit:



koszula: allegro
szorty: Stradivarius
buty: Asos
naszyjnik: SinSay


Jak sie zbiorę to zacznę wystawiac jakieś ubrania na sprzedaż. Założyłam konto na Vinted specjalnie po to  i to nie tak, że mam już srylion ubrań tam upatrzonych. Ekhem...no ale macie linka xD" 

I jeszcze malutkie pytanko. O jakim japońskim stylu chcielibyście poczytać? Visual Kei, Gyaru, Pastel Goth? Czy może o czymś zupełnie innym? Piszcie w komentarzach~


Ayame~

4 komentarze:

  1. O czym zupełnie oldschool, proszę...Nie wiem co, ale napewno jest jakiś styl, który odpłynął już...XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Urodziłaś się w Bydgoszczy. A nadal tam mieszkasz? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie mieszkam. W sumie nigdy tam nie mieszkałam ;) a obecne moje miejsce zamieszkania to Olsztyn.

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.