review ☆ Maybelline Dream Pure BB; Bell Multi Mineral Anti-Age Concealer; Garnier Hydra Adapt



Dam w sumie recenzję trzech produktów na raz, każdy z tych kosmetyków używam na co dzień i jestem z nich bardzo zadowolona ^^



15-17zł
Krem od Garniera z serii Hydra Adapt do cery mieszanej i tłustej. 
"Matujący i odświeżający krem-sorbet"

Faktycznie ma konsystencje jakby był to sorbet, przyjemnie pachnie i hamuje przetłuszczanie się skóry, nie przesusza mi skóry, a do tego jest ona taka przyjemna w dotyku.
Chociaż porównując ten krem do tego co miałam od Ziaji to ten drugi jednak dawał nawilżenie na dłużej.
Z tej serii można dostać kremy do różnych typów cery.

około 10zł

Produkt Bell: Multi Mineral Anti-Age Concealer, Lift-Active Complex
"Korektor w płynie z minerałami. Skutecznie tuszuje oznaki zmęczenia i sine obwódki pod oczami. Rozświetla, daje efekt napiętej skóry."

Trzy razy tak! :) korektor nakłada się punktami na dane niedoskonałości i wklepuje się w skórę. Rzeczywiście daje dobre efekty, maskuje mi nawet zaczerwienienia na twarzy. Pewnie długo nie będę szukać lepszego ^^


około 23zł
Maybelline Dream Pure BB
8-in-1 BB Cream
♣ Zamaskowanie niedoskonałości prawda
♣ Mniej widoczne pory prawda
♣ Wyrównanie kolorytu prawda
♣ Dopasowanie do odcienia skóry prawda, można wybrać z 3 odcieni, ja mam najjaśniejszy i jest idealny!
♣ Zredukowane zaczerwienienia czasem moja skóra ma 'gorszy' dzień i muszę nałożyć korektor na cały nos albo policzki, aby nie przebijały się zaczerwienienia
♣ Zawiera filtr SPF 15
♣ Nawilża i ujednolica
♣ Bez tłustych olejków zawiera 2% kwasu salicylowego, który złuszcza, zapobiega tłuszczeniu się skóry (czyli jest dla cery mieszanej/tłustej)
Dodatkowo nie muszę użwać do niego pudru, ponieważ jest dość matowy~

♣ Starcza na 4 miesiące

EFEKT



Każdyz  tych kosmetyków polecam. chociaż jak używałam tego kremu BB i peelingu z Rossmanna to skóa mi się nieco przesuszyła i musze teraz na noc stosować tłusty krem. najbardziej zadowolona jestem tego kremu BB, bo w końcu zrobiono odcień pasujący do mojej skóry :D

Na dziś to tyle, bai bai~



1 komentarze:

  1. ooooo, super, że jest recenzja bb z maybellinu ! :D
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.