D.I.Y ☆ Opaska kwiatowa

Teraz hm….tutorial. Na pewno widzieliście go na moim page'u. Dotyczy on kwiatowej opaski. W końcu zrobiłam sobie taką i zachęcam Was do zrobienia sobie takiej chociażby na imprezę sylwestrową albo studniówkową :D





Jak zauważyliście od pewnego czasu mam zmieniony wygląd na blogu, nie jest ani za słodko, ani za ciemno, ani nijak, i wszystko pasuje. Mam nadzieję, że Wam też się podoba i lepiej się czyta mojego bloga. Z nowości po zmianie jest pasek z zakładkami pod banerem..



Z biegiem czasu jeszcze kilka zakładek dojdzie i pododaję jeszcze linki


I teraz już finish! Fajnie, ze dajecie radę czytać/oglądać. Moja fryzurka, zrobiona 20.10
Pierwsze zdjęcie - dzień ścięcia; drugie - ten sam dzień tylko próbowanie z 'uczesaniem'; trzecie -  pierwsze mycie; czwarte - poprzedni tydzień; piąte - zrobione w ten piątek co był

Jestem w sumie zadowolona, bo włosy dalej są jasne i nie mam tego mocnego żółtawego odcienia, pomimo, ze ten srebrnawy, chłodny odcień już mi zszedł. Miałam jakieś mycie, które otwierało, a potem zamykała łuskę, jakaś nowa 'technologia' i sprawdza się porównując do ostatnich moich farbowań.




0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.