Plany, postanowienia i te inne.

Bardzo, ale to bardzo Was przepraszam, że nie dodałam tydzień temu notki ;_;''
Jestem potwornie zmęczona już tym rokiem szkolnym i wyczekuję tylko świąt! Byle przetrwać~
Huehuehue, zima, szkoda, że teraz już nie mam śniegu prawie ;_;
Ale dalej liczę, że będzie na święta xD
Mam naprawdę sporo pomysłów na notki: cosplayową, perukową, soczewkową, dalsze opisy stylów, recenzje soczewek (znalazłam model soczewek na necie, które miałam na Stocking! HA! Ja mistrz, huehue), tutorial makijażowy, jeszcze parę słów ode mnie odnośnie wyglądu. Co byście chcieli najbardziej tutaj zobaczyć? Może macie inne propozycje postów?

Post będzie naprawdę bardziej prywatny. Od kilku dni zaczęłam ćwiczyć z Panią Mel B na brzuch, pośladki, uda i ręce, zamierzam ćwiczenia (20-30minut) wykonywać codziennie, czyli Ayame bierze się za swój tyłek! Pokaże Wam jeśli zaczną się pokazywać jakieś rezultaty. To jedno z moich postanowień ^^' kolejne postanowienie to wzięcie się do roboty - matury nie przełożą ;_;
Inne takie wzięcie się za siebie to paznokcie. Wspominałam, że mam bardzo słabe, łamliwe i nie wiadomo co jeszcze pazurki. Zakupiłam odżywkę z Eveline i od jakiś 2 tygodniu ją stosuję. Po 6 tygodniach pokaże Wam przed i po stosowaniu.


Tam, tam, tam~ Mały suprajs, jeśli ktoś lubi moje wykonania cosplay'ów to uwaga, uwaaagaaaaa...mam w planach wykonanie kilka strojów (przynajmniej 2ch) na przyszły rok! Zaczęłam znów oglądać anime, poczytuję nawet mangi. Shingeki no Kyojin, Magi <3 Więc serio, mam ochotę zrobić postacie, które lubię, może niekoniecznie na nie pasuję, never mind xD

O to moje plany cosplayowe, które chciałabym zrobić w 2013:

Rivaille (Shingeki no Kyojin) - Lambda będzie moją Petrą <3
Ja'far (Magi: Labyrinth of Magic)
Sheryl Nome - white bunny ver. (Macross Frontier) - jak znajdę dobry materiał xD
Więcej planów macie na moim page'u ( ་ ⍸ ་ )



Baardzo mi brakuje konwentów, naprawdę. Chciałabym pojechać spotkać ludzi, pobiegać w stroju, ogólnie spędzić tak czas inaczej ;_; ale naprawdę...liczę, że po maturze uda mi się zrobić chociażby Rivaille'a i Ja'fara oraz pojechać na jakieś konwenty.



Tak po za tym to... Jak tam nastroje świąteczne? Macie już porobione prezenty dla najbliższych? ;3
Ja mam połowę już zakupioną, niektóre z nich idą do mnie. mam nadzieję, że wszystko mi dojdzie do 20.12, ponieważ już za tydzień w sobotę jadę do dziadka i wiecie..nie będę miała jak przed świętami wysłać i w ogóle ;_;''

Jutro czeka mnie do tego dzień sprzątania chacjendy i strojenia jej. przynajmniej pierwszy raz od kilku lat mam ochotę na święta <3 to fajne uczucie w sumie xD

Macie jeszcze ałtfity i kończę, mam nadzieję, że do jutra <3




0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.