review ☆ Bell PERFECT SKIN mat makeup

Dziś recenzja podkładu od Bell, moja ocena byłaby jakieś 3,5-4/5, baardzo mieszane uczucia mam, baardzo. Chociaż po przekalkulowaniu wszystkiego wydaje się naprawdę bardzo dobrym produktem i w ogóle.
około 21zł


"Fluid długotrwale matujący

Perfect Skin Professional Long Lasting Mat Make-Up

Fluid o lekkiej konsystencji, po rozprowadzeniu na skórze zmieniający się w aksamitnie matujący puder. Absorbuje nadmiar sebum, przywraca skórze równowagę wodno-tłuszczową zapobiegając jej błyszczeniu się. Zapewnia matowy efekt makijażu przez wiele godzin! Optycznie wygładza cerę i kamufluje przebarwienia i drobne niedoskonałości. Nie powoduje „efektu maski”.

Zawiera filtr UVB. Dostępny w pięciu odcieniach harmonizujących z naturalnym odcieniem skóry."



♣ mniej więcej matuje mnie na 7h
♣ ładnie wygładza
♣ matuje, a zarazem nie jest przesadnie matowy
♣ niby kolor najjaśniejszy (10. porcelanowy), ale czasem mam wrażenie, że nie pasuje do mojej cery (czasem mam całą czerwona twarz i mi przebija przez podkład, wydaje się na twarzy ciemniejszy, widać różnicę miedzy twarzą a szyją ._. )
♣ wydajny, pojemniczek z pompką i to, ze dużo nie trzeba go nakładać
♣ przyjemny zapach
♣ lekki, w ogóle nie czuć go na twarzy
♣ cena
♣ łatwo się go rozprowadza
♣ z czasem zaczyna ciemnieć

OCENA: ☆ ☆ /5



Szczerze to nie wiem czy wybrałabym go ponownie. Mam pozytywne odczucie względem niego, ale chyba znalazłabym lepszy podkład, a na pewno wybrałabym BB Pure od Maybelline. 




Kochani mam dobrą wiadomość, mając dużo pomysłów na posty, mając czas, bo ferie…będę udzielać się nieco częściej na blogu xD

baibai~

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.