Studniówka

Dnia 18.01.2013 odbyła się moja Studniówka. Na tę okazję postanowiłam podczas wakacji uszyć sobie sukienkę. Możecie uznać to za plagiat, bo wypatrzyłam takową na pokazie od Diora i zachciało mi się mieć podobną.





Kupiłam dwa materiały i bluzkę na długi rękaw. I tadaaach…wyszła ładna sukienka :D



Oczywiście byłam u fryzjera (w końcu nie mam odrostów <3), paznokcie i makijaż wykonałam sama.




A tak wyglądałam w całości:


Niestety nie mam lepszych zdjęć i to jedyne jakie mam i jestem ja ładnie widoczna (i tak ucięłam przyjaciółkę, bo nie chciała byś pokazana publicznie :3)

Jeszcze macie jak wyglądała moja szkoła podczas tego wydarzenia:




Ogólnie z początku myślałam, że będzie dennie, jakoś nie będę dobrze sie bawić ani nic. Ale jak już dostaliśmy jedzenie (nawiasem mówiąc było pyyyyszne) powoli się rozkręciłam z Gosiorożcem. Tańczyłyśmy, jadłyśmy i wygłupiałyśmy się. I uwaga pytanie retoryczne: Dlaczego Gosiorozec i Ayame bez żadnych używek zachowują sie jakby coś brały/piły?
O 3 wybyłyśmy ze szkoły (jak dziwnie, sobota, zabawa i szkoła xD), a zaraz kilka godzin później znów się spotkałyśmy i obchodziłyśmy jej urodziny :D
I łapcie na zakończenie bonus ode mnie, tak wychodziłam i potem bawiłam się :D (tak, biegałam w tych buciorach xD)



Baibai~

5 komentarze:

  1. Mi się podoba ten róż i rożyczki, a co do buciorów idealnie to wygląda XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Te różyczki wykonałaś sama czy kupiłaś taki materiał? Jeśli sama to jak? : o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłam taki materiał:
      http://pl.tinypic.com/r/32zo18g/8 ^^

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.