December: Zipper vs. KERA

Ostatnim razem nie udało mi się zrobić tego porównania. Nawet sama nie przejrzałam tych gazet do tej pory pomimo, że foldery ze skanami leżą i czekają na ekranie mojego laptopa. Z jednej strony całkowicie o nich zapomniałam, z drugiej może trochę to wina mojego lenistwa. Muszę zacząć się pilnować, nawet z wpisami krótkimi na bloga. Ale nie o moich wyjaśnieniach, tylko o przeglądzie Zippera i KERA~

 ZIPPER

-> Wzrost popularności luźniejszych ubrań wyciągniętych niczym od męskich idoli z k-popu, w sumie nie dziwi mnie to, bo możliwe, że to ja zaczęłam zwracać większą uwagę na tego typu ubrania. Cropp i House wręcz błyszczą się tego typu braniami xD
-> swetry w dość luźnych krojach coraz bardziej modne, w końcu idzie sezon zimowy (derp, w Polsce on już jest...)
-> do swetrów wtórują im kurtki, płaszcze i inne okrycia wierzchnie
-> dłuższe spódnice w Japonii nadal utrzymują się na stronicach Zippera, a u nas? Raz się trafi dłuższa, ale raczej sieciówki zostają przy krótszych
-> spódniczki i koszule w kratę
-> makijaże zaczynają być coraz bardziej delikatne i nieco podchodzące w kanony koreańskie (np. ulzzang czy te delikatne, kobiece w kpopie makijaże)









KERA

-> Pojawiają się inne style ze streetfashion japońskiego! Chociażby coś co przypomina dolly kei, bardzo mnie to zaskoczyło. W końcu KERA = VK/jrock i lolita, a tu taka niespodzianka. To abrdzo dobrze, że pokazują coś więcej
-> mało jest takich 'ciepłych' stylizacji, od pewnego czasu dominują dłuższe i luźniejsze rzeczy
-> ciężko tutaj wyodrębnić jakieś dokładniejsze główne elementy stylu któregokolwiek, myślę, ze KERA skupiła się na ukazaniu tego całego streetfashionu typowego tylko dla Harajuku, a Zipper pokazuje bardziej delikatny i dziewczęcy styl z tej szalonej dzielnicy.







Zachęcam do przejrzenia obu magazynów, Zipper dał sporo jak na niego ostatnio tutków makijażowych i fryzurowych, a Kera naprawdę popisała się przekrojem japońskiego streetfashionu.

Miłej soboty, baibai~


0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.