review ☆ I WANT Sleeping Pack Pore Tightening & Sebum Control

Jakiś czas - spory - temu udałam się do Hebe, w sumie to tylko miałam zamiar się rozejrzeć, a wyszłam z koreańskim kosmetykiem z firmy/serii I WANT oraz peelingiem z Himalaya. Jestem osobą walczącą z porami oraz przebarwieniami na twarzy. Stwierdziłam, że wypróbuję te dwa kosmetyki używając ich codziennie na wieczór. Jakie efekty?




Od kilku miesięcy myję twarz rano i wieczorem szarym bydłem Biały Jeleń - o wiele mniej przetłuszcza mi się skóra, mam o wiele mniejszy procent wyskakiwania pryszczy i innych krostek. Ale mydłem nie pozbędę się porów :)
Myślałam nad maseczką lub mydłem, nie pamiętam już firmy, ale kosmetyki były naturalne i sprowadzane z innego kontynentu (może Brazylia?) i bardzo mnie kusiły. Zapewne i sięgnę po nie za jakiś czas. Za to wybrałam sobie maseczkę na noc zmniejszającą pory oraz wydzielanie sebum, a do tego również dość naturlany peeling z Himalaya. Polecam sprawdzić sobie tę firmę i wypróbować. Tutaj już nie będę się o niczym od nich rozpisywać.

'i want' jest koreańską firmą kosmetyczną, którą można dostać tylko w Hebe. Osobiście szukając tej firmy nie znalazłam, aby była dostępna łatwo w internecie.  Ich kosmetyki nie posiadają parabenów, barwników ani sztucznych substancji zapachowych.
I WANT - znajdziecie również lomilomi, firmę, która również widnieje w Hebe.

 ☆ i want to keep skin moisten ☆
sleeping pack for Pore Tightening & Sebum Control 

działanie: zmniejszenie porów, regulacja sebum, pozostawia skórę świeżą i oczyszczoną
Przeznaczony do każdej skóry, lecz bardzo polecam dla osób z mieszaną skórą. 

Maseczka na noc i want: pozwala skórze oddychać, zapewnia odpowiedni poziom nawilżenia, skóra odbudowuje się i regeneruje podczas snu, chroni przed działaniem szkodliwych czynników zewnętrznych, antyoksydanty sprawiają, że skóra oczyszcza się z toksyn. Do stosowania na noc, zazwyczaj jako dodatkowa "warstwa" na krem albo zamiast kremu. Bogata formuła zapobiega przesuszeniu skóry, dostarcza niezbędnych składników odżywczych do głębokich warstw, pozostawiając skórę nawilżoną i jędrną.

Sposób użycia:
pozostawić na całą noc niewielką warstwę

Cena ☆ 29.90zł (tylko w Hebe!)

☆  Efekty:
Moja skó®a faktycznie rano jest nawilżona, miękka, a pory nieco mniejsze. Wszystko jest zależne od tego jak dokładnie oczyszczę skórę przed. Niestety nie niweluje całkowicie porów, co byłoby aż dziwne, że maseczka by to powodowała. Oczyszczanie porów to proces od mycia skóry po jej zabezpieczanie w końcu :)

Sam żel jest białawy, a na skórze przezroczysty, faktycznie nie ma zapachu. Jest konsystencji beztłuszczowej, typowo wodna.

Jestem ciekawa pozostałych produktów z serii, chociaż jakby kupić wszystkie na raz to trochę byłoby obciążenie pieniężne. W każdym razie polecam i na pewno sięgnę po więcej do wypróbowania :)





0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.