08. Stocking [police ver.]

A więc bardzo dawno mnie nie było!
Dzisiaj notkę zrobię o stroju Stocking Anarchy z Panty and Stocking with Garterbelt. Strój jest banalny. Można powiedzieć 'randomowy'. Składa się z kilku rzeczy, a ja 'mądra' podniosłam sobie trudność. Porwałam sie trochę z motyką na słońce xD'

Art postaci, z którego się wzorowałam.
Moje wspaniałe rozrysowanie stroju aby niczego nie zapomnieć na konwent xD
Tak naprawdę jak już wspomniałam strój jest mega łatwy, ale ja zawyżyłam sobie delikatnie poziom. W sumie jestem zadowolona z mojego wykonania.

Lista rzeczy, które zrobiłam:
 - szorty - materiał o fakturze skóry, rozciągliwy, przyjemnie się szyje, nie miałam trudności
- rękawiczka - ten sam materiał co na szorty, ale! tak źle się szyje takie coś małe jak rękawiczka ;.; nigdy więcej
- klamra na pasek - pianka, lama i gorący klej xD
- krawat - materiał, jakaś wkładka do krawatu i jest git + gorący klej
- koszula - obawiałam się jej najbardziej, bo nigdy nie szyłam koszuli, a tu od A do Z robiłam całość. bałam się, że coś źle wszyję, zaszewki nie takie, bufki kijowo wyjdą ect ect. Ale udało mi się.
- zakolanówki - najpierw niby miałam jedne w paski, ale te paski są za cienkie...kilka osób powiedziało abym  zrobiła sama, no to szybko zamówiłam białe zakolanówki oraz czarny spray. No i przed domem było stanie w zakolanówkach z taśmą klejącą i malowanie xD (dziękuję Lambdzie za pomoc <3)
- rzemyki na ręce - podobnie co z krawatem, materiał ten sam co na szorty
- elementy na buty oraz odznaki - pianka i farba akrylowa

A teraz macie progresowe fotki:

szorty i początki koszuli
zakolanówki od razu po zrobieniu <3
Peruczka <3
taka dłuuuuuuuga, taka lejąca i w ogóle super!
Soczewki
krawat i rękawiczka
a to całość
rzęsy~
Czapka została zamówiona z PartyBox, wiga kupiłam w moim ulubionym perukowym sklepie CosplayWig, soczewki oraz rzęsy kupiła mi Sakuranna w Bangkoku (ale można takie rzęsy dostać na ebay.com, a soczewki zamówić w jednym ze sklepów np. pinkyparadise.com), resztę rzeczy została głównie zamówiona z allegro. 

No to jeszcze zdjęcia w stroju (niestety tylko takie ze sceny mam). Na pewno odbędzie się sesja zdjęciowa. Jestem bardzo zadowolona też z tego jaki skład grupki miałam. Sakuranna jako Panty, Valentino jako Stocking Boy, Bercik jako Panty Boy, ja jako Stocking oraz Kyoshira jako Ghost! - wspaniale się dogadywaliśmy.
Tam z tyłu to nasz wspaniały Ghost <3



"Zniszczyłaś moje dzieło!"

"Wywłoko"


Valentino, Sakuranna, Bercik oraz ja

Valentino, ja Stockingo-Ghost i Sakuranna

Tyle wygrać~
I jakże bym mogła zapomnieć! Nasza prezentacja~

Nagranie z kamerki Saku



Nagranie przez kogoś innego

Dostaliśmy puchar za najlepszą prezentacje na konwencie, co ans bardzo miło zaskoczyło. I wszyscy mieliśmy zaciesze na mordkach~!

O stroju Stocking koniec. 

bai bai~

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.